![KRONIUM 2011 logo znázorňující světlo pomocí RGB kuželů jednotlivých barev světla - transp](https://www.tippman.cz/wp-content/uploads/KRONIUM-2011-logo-znazornujici-svetlo-pomoci-RGB-kuzelu-jednotlivych-barev-svetla-transp.webp)
Barevné přechody v logu?
Proč ne? Kronium je e-shop se svítilnami, čelovkami a dalším outdoor vybavením. V logu jsem využil princip skládání světla pomocí R+G+B kuželů – spojením těchto tří barev totiž vzniká bílé světlo.
Logo funguje skvěle v digitálním prostředí, kde nabízí prostor pro animace. Ve fyzickém světě je to s ním složitější. V praxi se klient musí obejít bez loga na razítkách, bez barevných výšivek a dalších aplikací, které neumožňují zobrazit barevné přechody. Fuckup? Od počátku jsme ale vědomě obětovali část praktičnosti výměnou za unikátní nevšednost tohoto loga. S jeho limity pracujeme už od roku 2011 a zatím se nám to daří.
![](https://www.tippman.cz/wp-content/uploads/KRONIUM-2016-webdesign-eshop@2x.webp)
KRONIUM webdesign e-shop – www.kronium.cz
![](https://www.tippman.cz/wp-content/uploads/Animace_KRON_box01_1920x1200.webp)
KRONIUM packaging standardizované krabičky pro zasílání produktů z e-shopu – animace
![](https://www.tippman.cz/wp-content/uploads/KRONIUM-2023-signmaking-–-stit-obchodu-a-vystrc-–-citlive-oznaceni-prodejny-bojujici-proti-nevkusu-a-vizualnimu-smogu@2x.webp)
KRONIUM signmaking – štít obchodu a výstrč – citlivé označení prodejny bojující proti nevkusu a vizuálnímu smogu, záměrně nevychází z vizuálního stylu Kronium
A proč fasáda obchodu není vůbec podobná vizuálnímu stylu?
„Spolupráce s Honzou je vždy obohacující. Oceňuji zejména jeho komplexní přístup k návrhům ze všech různých pohledů a schopnost vycítění, občas i nevyřčených, potřeb a přání. Vítám i smysl pro detail, který na konci dne odlišuje dobrou práci od té špičkové.“
Petr Mitošinka
jednatel
Kronium