Barevné přechody v logu?
Proč ne? Kronium je e-shop se svítilnami, čelovkami a dalším outdoor vybavením. V logu jsem využil princip skládání světla pomocí R+G+B kuželů – spojením těchto tří barev totiž vzniká bílé světlo.
Logo funguje skvěle v digitálním prostředí, kde nabízí prostor pro animace. Ve fyzickém světě je to s ním složitější. V praxi se klient musí obejít bez loga na razítkách, bez barevných výšivek a dalších aplikací, které neumožňují zobrazit barevné přechody. Fuckup? Od počátku jsme ale vědomě obětovali část praktičnosti výměnou za unikátní nevšednost tohoto loga. S jeho limity pracujeme už od roku 2011 a zatím se nám to daří.
A proč fasáda obchodu není vůbec podobná vizuálnímu stylu?
„Spolupráce s Honzou je vždy obohacující. Oceňuji zejména jeho komplexní přístup k návrhům ze všech různých pohledů a schopnost vycítění, občas i nevyřčených, potřeb a přání. Vítám i smysl pro detail, který na konci dne odlišuje dobrou práci od té špičkové.“
Petr Mitošinka
jednatel
Kronium