NMS je agentura pro výzkum trhu. Zkoumají svět kolem nás a nejsou to žádní suchaři – jako vánoční dárky rozdávali v roce 2020 piva, která představila jejich jednotlivé produkty. Kromě netradičních reklamních předmětů jsem pro NMS vytvořil kompletní vizuální styl – počínaje logem, přes web, šablony pro příspěvky na FacebookInstagram, šablony pro MS Word + PowerPoint, online grafický manuál, až po trička pro zaměstnance.

Jen škoda, že v tričkách, které tady ukazuji, nikoho nikdy nepotkáme, protože si pro realizaci nakonec vybrali jiné návrhy. Sám bych triko, to poskládané ze čtverečků, rád nosil. Zajímavé na něm je využití optického klamu, na kterém stojí mimo jiné i celá tisková technologie a říká se jí rastrování – při pohledu z dálky je na tričku čitelně vidět slogan WE MAKE SENSE, zatímco z blízka je to jen síť čtverečků různé velikosti. Za mě škoda, že se nepoužilo. Ale takový je život, někdy to vidím trochu jinak, než klient. Hlavní je však spokojený klient a já mám alespoň ukázku a příběh do portfolia.

Čtvereček? A to stačí? 

Ano, tři písmena a jeden čtvereček v kombinaci s vhodně zvolenými písmy, barvami a ikonami jako základ pro vizuální styl úplně stačí. A když na nějakou aplikaci náhodou nestačí, je v grafickém manuálu povoleno ze čtverečku udělat libovolně široký obdélník a do něj umístit doplňující text.

„Honzo, hrál jsem si se šablonou a mám radost jak sis s tím vyhrál a dotáhl to. Vypadá to výborně a funguje to. Splnil se mi můj sen o profesionálně udělané šabloně.“

Díky,
Kamil Kunc
Client Service Director
NMS Market Research